مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 آذر 1401 ساعت 09:002022-11-29اجتماعي

زائرسرای اربعین در ماهیدشت احداث می شود


سرپرست فرمانداری کرمانشاه از احداث زائرسرای اربعین در شهر ماهیدشت خبر داد.

  - ابراهیم رحیمی زنگنه در نشست با رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات و بخشدار ماهیدشت با بیان اینکه شهر ماهیدشت نقطه عبور تمامی زائران مرز خسروی و بسیاری از زائران مرز مهران است، اظهار کرد: برای خدمات دهی شایسته و بهتر به زائران اربعین، احداث مکانی ثابت در ماهیدشت مورد نیاز است.

رحیمی زنگنه با اشاره به ساخت زائرسرای اربعین ماهیدشت در محل زمین ستاد بازسازی عتبات عالیات خاطرنشان کرد: برای اسکان تعداد بیشتری از زائران اربعین، مساحت این زمین با کمک تعاونی مسکن شهرداری ماهیدشت افزایش خواهد یافت.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه افزود: این زائرسرا با تجمیع زمین ستاد بازسازی عتبات عالیات و زمین اهدایی از سوی تعاونی مسکن شهرداری ماهیدشت ساخته خواهد شد و پس از تهیه مجوزهای ساخت و نقشه های مجتمع، عملیات اجرایی آغاز می شود.

رحیمی زنگنه تأکید کرد: این مجمتمع در چند طبقه ساخته خواهد شد و در طول سال نیز می تواند میزبان کاروان های راهیان نور غرب کشور باشد.

این مقام مسئول خدمت به زائران اربعین را یکی از افتخارات مردم استان کرمانشاه دانست و عنوان کرد: اربعین امسال از مدیریت ارشد استان تا مدیران دستگاه ها و فرماندهان انتظامی و نظامی برای خدمت به زائران اربعین پای کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زائرسرای اربعین در ماهیدشت احداث می شود

زائرسرای اربعین در ماهیدشت احداث می شود